Buku Foto Pertama

Dah lebih setahun baru siap photo book perjalanan aku dan isteri mengerjakan Haji dan Umrah dan juga ziarah ke Madinah. Buku nie merupakan himpunan gambar-gambar yang aku rasa memberi seribu makna kepada kami yang pertama kali menjejakkan kaki kesana.





Tak terfikir pun nak buat buku foto nie. Tapi bila ada ofer menarik yang singgah kat email aku dari Groupon apa lagi beli sebijik. Lagi pun harga berpatutan. Lepas buat pembayaran, akan diberi no kupon yang sah laku selama 6 bulan sahaja untuk digunakan di laman Photobook. Melalui laman Photobook adalah beberapa langkah untuk dilengkapkan dan yang paling utama ialah aplikasi untuk menyusun atur gambar. Nak susun nie, boleh ikut template yang depa bagi atau boleh susun sendiri saja. Lepas siap susun hantar secara online.

Dari pengalaman aku, lebih kurang 7 hari sampailah buku foto tu. Bungkusan yang sampai kemas dan kualiti buku pun cantik ditambah dengan gambar yang aku ambik dah memang cantik ~ puji la sikit. Tak payah pening-pening kepala cari kedai dan parking.


2 comments:

  1. kreative n mudah..
    bestye, dh pergi haji n umrah

    jemput singgah blog sy =)

    ReplyDelete