Monday, June 23, 2014

Pramugari Firefly Bertudung?

Hari Sabtu lepas terbaca berita jenama tudung yang penuh kontroversi telah meluaskan jaringan iklan di langit biru. Mengiklankan jenama Fareeda di badan kapal terbang Firefly.

Iklan Fereeda di pesawat Firefly. Utusan Malaysia 21 Jun 2014.
Kalau boleh Fareeda sponser sekali tudung bagi semua pramugari dalam pesawat tu pakai. Baru dapat dua dalam satu. Fareeda dapat iklan dalam pesawat dan pramugari dapat tutup rambut.  Kalau nak tutup aurat kena tanya ustazlah macam mana ~ aurat bukan setakat rambut ja.

p/s: La nie pun dah mahal, lepas nie kena campur harga kapal terbang la pulak.


4 comments:

  1. Lepas ni orang Bertam dapat tengok orang bertunggu tangga dekat Fareeda Bertam (sebelah dengan McDonalds) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti boleh juai kacang goreng masa depa dok beratur

      Delete
  2. kalau takat tudung FAREEDA....hat takat tutup rambut saja pun dah x mampu nak beli....apa lagi kalau nak beli yg tutup aurat.....kalau tudung depa ja kat pasaran....maka ramai la yg tak tutup aurat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batul... banyak lagi pengeluar tudung yang buat dengan dengan harga berpatutan dan mengikut hukum... apa2 pun keputusan ditangan sendiri

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...