7 Hari Lagi Aku Kayaaaa

Dibawah merupakan email yang aku dapat supaya menuntut duit USD $ 1,000,000.00 dalam masa 7 hari siap ada nombor geran. Tungguuuu nanti aku kaya. Hahahaaaaa.

Macam-macam buat nak bagi orang percaya, tapi ada yang termakan juga walau tak masuk akal.
*************************

Re: Tuntutan Geran Anda Sekarang
From: G.R.E.C

PUSAT GLOBAL kemelesetan PEMBASMIAN SURUHANJAYA PEMBERIAN USD $ 1,000, 000.00 KEPADA ANDA UNTUK PENDIDIKAN PERIBADI ANDA, DAN PEMBANGUNAN PERNIAGAAN.

Ini adalah untuk memaklumkan bahawa anda telah dipilih Oleh Lembaga Pemegang Amanah PUSAT UNTUK kemelesetan GLOBAL PEMBASMIAN SURUHANJAYA satu gabungan GROUP BANK DUNIA sebagai salah satu penerima akhir Pemberian Tunai untuk peningkatan KESIHATAN DIRI anda, PENDIDIKAN PEMBANGUNAN DAN PERNIAGAAN. Dana ini bebas diberikan kepada anda untuk perniagaan anda, pembangunan pendidikan dan peribadi dan sekurang-kurangnya 30% akan digunakan oleh anda untuk membangunkan sebahagian daripada persekitaran anda, kerana ini adalah satu program tahunan, yang merupakan langkah strategi pembangunan sejagat, dan pembasmian kemiskinan. Nota: - yang, e-mel anda telah dipilih dari sama ada internet, atau invois tunai sebuah Kedai ini di sekitar kawasan anda di mana anda mungkin telah dibeli sesuatu dari seperti Invois Tunai Membeli-belah anda dari Giant, Seven-Eleven, Wall-Mart, Econ-Menjimatkan , KFC, McDonalds, Pizza Hut dan lain-lain

Anda dikehendaki secepat Hubungi Kewangan kami Antarabangsa dan Bertauliah & Geran Pengurus bawah dengan NOMBOR KELULUSAN GERAN anda (H-021-637-P-91-56) untuk memproses tuntutan anda;

Encik Jeffrey Louis Mazursky
Jeffrey & Associates LLC
Antarabangsa Bertauliah Geran & Pengurus Kewangan
E-mel: j.l.mazurky@live.com

Semua dana harus dituntut oleh waris masing-masing, tidak lewat daripada 7 hari selepas pemberitahuan, sebagai kegagalan akan membawa kepada pembatalan dan geran anda akan dikhaskan untuk penerima tahun depan.

Bagi pihak Lembaga sila menerima tahniah hangat kami

Salam Hormat,
Puan Helena Weiss

1 comment:

  1. Saya pun terima e-mail yang sama,thanks for sharing...berangan la jadi kaya sekejap.

    ReplyDelete