TM dan Citibank

Beberapa bulan lepas aku dah potong line talipon rumah. Jimat sikit, talipon rumah bukan guna banyak sangat, dok guna handphone . Bayar sewa lebih dari guna. Waktu ke pejabat TM ( Telekom Malaysia Berhad ) dia bagi tahu duit deposit akan diberi semula lepas di periksa jika ada baki tertunggak.
Dok tak berapa lama dapat lah surat dari TM di sertakan cek. Yang meluatnya di berinya cek dari Citibank. Tak ada bank lain ka yang TM boleh guna. Bank jenama Malaysia tak boleh ka??. Aku bukan dok luar negara.

Dulu heboh pasal Israel dan Amerika dilaungkan boikot barangan kedua negara itu. Ini sebuah syarikat besar negara menggunakan Citibank sebagai bank pembayar kepada pengguna. Apa ke jadahnya. Tak ada bank lain kah??. Sudah la bank ini ada beberapa cawangan sahaja kat Malaysia nie.
Duit yang dipulangkan pun bukan nya besar sangat. Kalau masuk ke bank lain dah tentu kana komisyen kaya lagi bank. Nak buka akaun Citibank lagi susah bukan banyak cawangan. Hampehhhhh

2 comments:

  1. u r damm stupid... just bank in to your preferred bank only... cheque pun tak tau pakai nak salahkan yahudi pulak... bodo

    ReplyDelete
  2. Menyusahkan ja..cuba lah bg surat untuk ambik cash dgn pejabat tm ja..Tpi TM mmang bangsat kecik darah org PENIPU BESAR..

    ReplyDelete