Saturday, October 17, 2009

Renew kad Touch 'n Go

Kelmarin aku dok tengah sembang-sembang dengan member maka keluar topik pasal Touch 'n Go. Dia kata kad Touch 'n Go di baru renew sebab dah 10 tahun. Aku tanya macam mana dia tahu kena renew. Dia kata waktu touch kad tu kat plaza tol keluar mesej suruh renew. Lalu dengan tebal muka kena reverse la. Kad tu dah tak boleh guna lagi, kena tukar baru. Duit baki dapat transfer ke kad baru.
Balik aku belek (perhati) kad Touch 'n Go aku, tak ada expired date pun macam mana aku nak tahu bila nak renew, dan aku pun dah tak ingat bila aku beli. Kad yang baru kawan aku dapat ada tertulis bila kad dikeluarkan dan bila tarikh tamat. Jadi aku guna la sampai kena reverse kat tol.

Touch 'n Go dulu tak terpikir nak buat perkara ni kot. La ni baru nak bagi pengguna susah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...