UniFi Percuma untuk Bertam Lakeside

Berita baik untuk penghuni di Bertam Lakeside yang akan menikmati UniFi percuma selama 2 tahun. Ini atas usahasama antara pemaju Bertam Properties dan TM. Usahasama ini diharap pihak TM memperluaskan jaringan infrastruktur UniFi ke seluruh Bertam Perdana dan juga SPU. Dimana SPU merupakan kawasan terakhir mendapat UniFi disebabkan penduduk yang tak berapa padat.

Bilalah pula rumah yang beside lakeside nak dapat benda free cam nie?

 *****  Petikan akhbar Utusan Malaysia - 28hb Mac 2013 *****

Dua tahun UniFi percuma di Bertam Lakeside

KEPALA BATAS 27 Mac - Telekom Malaysia Berhad (TM) akan bekerjasama dengan pemaju hartanah, Bertam Properties Sdn. Bhd. (Bertam Properties) bagi pelaksanaan dan penyediaan infrastruktur rangkaian perkhidmatan jalur lebar berkelajuan tinggi di kawasan perumahan terbaharu mereka.

Melalui perjanjian perkongsian pintar itu, pembeli rumah jenis Bertam Lakeside bakal menikmati perkhidmatan UniFi berkelajuan lima megabit sesaat (Mbps) secara percuma selama dua tahun.

Perkhidmatan tersebut akan membolehkan pemilik kediaman menikmati perkhidmatan tiga serangkai iaitu internet berkelajuan tinggi, televisyen protokol internet (IPTV) dan panggilan suara menerusi teknologi siber ......

No comments:

Post a Comment