CELCOM BROADBAND - sungguh laju

20/5/2009 - aku register Celcome Broadband di Bayan Baru, biasala isi borang dan beri RM100.00, ini untuk promosi yang terbaru bayaran bulanan RM 50.00 saja. Celcome ada runner yang hantar ke USM, dok harap dapat modem pada keesokannya tapi tak dapat sebab tak proses lagi.

22/5/2009- talifon dia kata akan dapat selasa, ok lah aku pun. Tapi dok harap jangan runner tu cabut dah, melayang RM 100.00 aku.

26/5- hari selasa talifon dia kata modem habis tunggu stok. apa boleh buat tak dak rezeki.

Ada la 2 ke 3 kali call janji hantar tapi tak tak sampai gak.

3/6/2009 - aku baru balik dari bercuti di negara kerajaan langit ( cameron highland ) ada la satu surat bill dari Celcome, aku ingat bil broadband (dah pakai dah tapi yang RM68.00) atau handphone aku, bila lihat nombor lain ja...confirm bil broadband yang baru. Tarikh bil 28/5/2009....perghhhhh hebat celcome nie sungguh laju dia punya transmitter (nak ambik duit)....reciever (modem) tak sampai lagi. Sungguh cemerlang perkhidmatan celcome, itu yang dikatakan broadband, belum sentuh dah sampai...lajuuuu.

4/6/2009 - Alhambullillah dapat gak modem dari runner celcome, selamat RM 100.00 aku. Kalau tak dapat modem dapat bil jerr laaa.

No comments:

Post a Comment