Restoran Mashitah Tomyam

Restoran ini memang hebat. Tak perlu ada papan tanda besar di hadapan kedai. Dari luar nampak dekorasi dalaman biasa-biasa sahaja. Selalu aku lalu dihadapan kedai ini nampak ramai pengunjung. Kali pertama terjah menjadikan berkali-kali diterjah lagi.
Restoran Mashitah Tomyam. Sign board tak ada lagi

Sebuah kedai tomyam terletak di deretan kedai di Pusat Perniagaan Serdang berhampiran dengan D Madinah Corner (DMC). Dibuka dari petang hingga malam meyediakan masakan ala thai. Telah beberapa kali kami berkunjung. Masakan memang sedap. Patutlah walau tak ada papan tanda orang sentiasa datang.

Kat bawah aku letakkan menu yang ada disini. Disini boleh ala cart dan juga disediakan hidangan set. Bagi pendapat aku disini kalau oder set lagi jimat dan berbaloi. Layan menu kat bawah


Menu set pun berbaloi.
OKlah dah lihat menu lihat pula hidangan yang pernah kami pesan disini.
Siakap Stim Limau
Daging masak merah

Kailan ikan masin dan telur dadar.

Menu diatas merupakan set RM 47.00 cuma kangkong belacan ditukar ke kailan ikan masin dan aku lupa ambil gambar tomyam campur.
Sup tulang antara menu yang sedap. Yang ini memang terbaik.

Lala masak pedas.
Telur bistik. Disini telur goreng di letakkan sos bistik. 

Kerabu mempelam.


Keseluruhan makan disini memang sedap dan berbaloi, boleh datang berkali-kalai lagi. Layanan yang ramah dan juga ruang makan dijaga dengan bersih. Makan pun sampai cepat.

Cuma aku tak berapa berkenan dengan tempat basuh tangan, tak mesra kanak-kanak sebab dibawah tempat basuh tangan ada longkang tiada penutup. Takut-takut kanak-kanak terjatuh kedalam longkang.


Kepada yang nak datang ke Restoran ini, dibawah aku letakkan maklumat.

Restoran Mashitah Tomyam
No 6 Jalan Serdang 1
Pusat Perniagaan Serdang
Kepala Batas

Waktu Operasi: Setiap hari dari jam 5 petang hingga 12 malam.

No Telefon: 017-2747388, 012-4328918

GPS:
5.505349, 100.436207
5°30'19.3"N 100°26'10.3"E

Lokasi dari Google Map.



No comments:

Post a Comment