Friday, September 25, 2009

CELCOM Jem....

Dua kali dah line Celcom buat hal...dikatanya jem. Masa aku kat Alor Setar, Hari Raya pertama waktu petang tengok handphone tak ada bar langsung, jadi tak leh call sesapa pon.

Kali kedua hari raya keberapa ntah 24hb Sept. waktu petang sekali lagi tak ada line.

Apa kejadahnya line Celcom nie. Dengar kata line Celcome orang pakai banyak ketika tu, sebab tu jadi jem. Kira line pun macam tol lebuhraya jugak la, bila banyak orang pakai kena que panjang. Hampehhhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...