KL - Hari 8 : Jom balik

Alhamdulillah hari 22hb Disember, cukuplah tu berjalan. Hari ini pakat-pakat balik. Harap jalan tak jem dan dapat balik dengan selamat. Sebelum kelaur dari KL nie ada lagi tempat yang kena singgah. Tuuu kena singah IKEA. Hahahaha kalau sampai KL tak singgah tempat nie serupa tak sampai lagi lah. Nak pi IKEA dekat Batu Kawan entah jadi entah tidak tak tau lagi. Kali ini, pertama kali kami ke IKEA Cheras, selalunya ke Damansara.
DSC_1305
IKEA Cheras

IKEA nie serupa ja. Saja nak beralih angin dari yang dekat Damansara. Selepas tengok dan beli apa yang patut perjalanan diteruskan. Untuk tengahari kami minta pak penakan yang berada di Bukit Beruntung sponser makan tengahari. Jadi dalam perjalanan balik singgah dulu di Bukit Beruntung. Sambil ziarah dapat makan tengahari. Pak Ndak aku nie merupakan adik aruwah emak aku.
IMG20161222151753
Pak Ndak dan Mak Ndak melayan cucu penakan.

Alhamdulillah dah kenyang dan dapat rehat sebentar terima kasih Pan Ndak dan Mak Ndak. Perjalanan diteruskan ke Penang. Sebelum sampai rumah ada satu lagi tempat yang disinggah. Banyak betul tempat yang menjadi singgahan selain dari RnR. Tempat yang baru sahaja di buka (sekarang dah lama la) disebelah Batu Kawan,  Design Village. Tempat ini seperti Premium Outlet yang menjual barangan berjenama.
IMG20161222200411
IMG20161222200626
Posing la Ahmad Firas dan Fatini kat Design Village.


Sampai sini dapat sambaq kasut sepasang. Inilah tempat terakhir kami singgah selain dari singgah makan malam dulu sebelum sampai rumah. Alhamdulillah sampai kerumah. Lepas ini nak kena pi kerja pula. Yang ini tak seronok.


Comments

Popular posts from this blog

KUP atau Hakiki Dimana Bezanya?

Nasi Bamboo Sungai Klah

Restoran Terapung JS Muara Kuala Gula